Geoblog.pl    magdah    Podróże    Wietnam i Laos 2008    nie wiadomo, nie wiadomo...

nie wiadomo, nie wiadomo...

Tajlandia, Bangkok

Jasne, że nie wiadomo kiedy to się skończy, ale w chwili obecnej możliwości opuszczenia Bangkoku w jakimś logicznym kierunku są nikłe. Nie chcemy nic robić na hurra - bo nie ma to sensu. Rozważamy obecnie opcje singapurską - dziś sprawdzimy jak to jest z biletami kolejowymi. Nie mamy jednak zbyt wiele pieniędzy i nie stać nas np. na lot w Buissnes Class z Kuala Lumpur - a wczoraj, jak słyszeliśmy była taka możliwość, oczywiście nie w Qatarze, ale w innej linii. Musielibyśmy wiec normalnie zapłacić za bilety, a Qatar zwrocilby nam za polowe naszego biletu- czyli 1500 zl. Ha ha..
Na razie wiec czekamy i szukamy..
W kazdym razie warunki mamy całkiem niezłe. Po wczorajszej kolacji i dzisiejszym śniadaniu zaczynam się obawiać czy 11 kg Zygmunta nie wróci z nami do Polski. Kolacja - począwszy od baru sałatkowego, poprzez żarcie tajskie, indyjskie, sushi, sashimi, europejskie sery i wędliny, po stół pełen owoców i drugi ze stosami ciastek, na lodach kończąc - nie nastraja dobrze. U mnie z jednej strony łakomczuch skacze i zaciera ręce nad stołem pełnym przysmaków, z drugiej zwycięża rozsądna Magda robiąc smutna mine nad talerzem z liściem sałaty, krzaczkiem brokułów i fantazyjnie ułożoną marchewką... Słowem- wszystko ma swoje dobre i złe strony.
Teraz, po śniadanko ( nie pytajcie- czuje się jak wąż, który połknął kurczaka - widzieliśmy takiego w Delcie Mekongu), byliśmy w biurze Qatar Arlines, potem chyba jednak wybierzemy się do Ambasady - i na dworzec kolejowy... Albo odwrotnie.

zyguś
zyguś - 2008-12-02 11:07
Tak tak, tatuś ty się tam nie przejaddaj :p dbaj o linie. a jak się spotkamy to ugotuje obiadek D tak tak miem gotować mimo wszelakich oporów. No może część po części ale coraz więcej umiem. Dziś się ucze robić łazanki ]:->

olcia
olcia - 2008-12-02 14:13
A ja piekę pierniczki na Święta :) Muszą długo leżeć, a że nie wiadomo, kiedy wrócicie wzięłam sprawy w swoje ręce :P Magda weź nam zrekompensuj Wasz brak i pisz te relacje jakieś takie bardziej obszerne, co? plizzz. buziaki

dominikh
dominikh - 2008-12-02 14:42
Przeciez nie wszystko musisz zjesc!:) Trzymajcie sie diety:)

ge63
ge63 - 2008-12-02 16:00
O rany, chyba nie zostaniecie kochani tam na zawsze! Ojczyzna was potrzebuje!

renmar
renmar - 2008-12-02 18:17
Napewno jedzonko super,ale slonecznik u nas tez pyszny.Wiec chociazby dlatego warto wrocic.Mam nadzieje ze cos wymyslicie.

Robert
Robert - 2008-12-02 20:24
zyga wracaj , bo zapomniałem jak smakuje piwo