Geoblog.pl    magdah    Podróże    Wietnam i Laos 2008    Ambasador

Ambasador

Tajlandia, Bangkok

Dziś po raz pierwszy od czasu rozpoczęcia naszej podroży wyszliśmy z hotelu, pożegnawszy się czule z Mamą - nie wiedząc co będziemy robili i gdzie będziemy spali. Pojechaliśmy do biura Qataru i wstępnie przebukowano nam bilety na 8 grudnia. Jako, że rząd i jakieś tam ministerstwa ( pewnie ci oprotestowani) poczuli się bardzo odpowiedzialni za los biednych turystów ( czyt. głównego źródła dochodu ) , którzy nie mogą opuścić Tajlandii - od dziś, od jakichś 2 godzin jesteśmy na garnuszku Jego Wysokości Króla Tajlandii. Król, jak to król jest bardzo szczodry. Zamieszkaliśmy w hotelu Ambasador , znacznie powyżej naszego normalnego standardu, i dostaliśmy mały, może 65 m2 pokoik z łazieneczką ( wanna i prysznic) i holem z kuchnią i kanapą... Do tego posiłki w hotelowej restauracji. Bardzo ta strona wszystkiego nam się podoba...
Mamy więc luksusowe spanie - i będziemy mieli do czasu otwarcia lotniska.
Sprawdzamy teraz możliwości innego powrotu do Polski, ale jak się wstępnie dowiedzieliśmy - żadne loty , nawet do krajów ościennych nie wchodzą w grę - wszystko zapchane, podobnie autobusy. Chcieli nam zabukować lot na pojutrze z Hong Kongu, ale musielibyśmy jechać droga lądową ( patrz wyżej), a oczekiwanie na wizę chińską trwa teraz 4 dni robocze - czyli dostalibyśmy ja - 8.grudnia. Bez sensu. Można też lecieć z Singapuru ( z Kuala Lumpur nie ma miejsc do 20 grudnia) 6 grudnia ( wesoło co?) ale trzeba tam dotrzeć na własny koszt, a pieniędzy za dużo to nie mamy, poza tym - patrz wyżej... to i na tyle dziś...

oczywiscie Magdalena
oczywiscie Magdalena - 2008-12-01 12:43
Oglądałam z Julianem zdjęcia hotelu!! jak do mnie to wow naprawde się postarali!! tylko nie przytyjcie za duzo

olcia
olcia - 2008-12-01 17:31
Jego Wysokość naprawdę zaszalał ;) Bawcie się szampańsko w Ambassadorze :P Nie zapomnijcie tylko o nas i wróćcie :)

Jola
Jola - 2008-12-01 18:29
Czesc
Magda(i Zygmuncie) w NYT (Nowy Jork Times) pisza dzis, ze rzad negocjuje z opozycja, ktora okupuje lotnisko. Tak wiec nie wiadomo kiedy negocjacje sie skoncza. Na lotnisku jest 300tysiecy ludzi.
Jak bedziesz wiedziala cos nowego napisz.
Pozdrowienia

renmar
renmar - 2008-12-01 21:37
Witajcie!Mam nadzieje ze zycie w takim hotelu nie spodoba Wam sie na tyle zeby nie wrocic do przepieknego Drezdenka.Do swiat chyba zdazycie.My tu juz naprawde tesknimy.

Nel
Nel - 2008-12-02 12:29
Cieszymy się że tak wygodnie czekacie na powrót, ale mam nadzieję że do świąt uda wam się wrócić. Pozdrowienia od Adasia - ciekawe czy go poznacie