Geoblog.pl    magdah    Podróże    A teraz Andaluzja    Po raz drugi Granada

Po raz drugi Granada

Hiszpania
Hiszpania, Granada

Tym razem bylo tak, jak myslalam, ze bedzie przez caly pobyt. Do autobusu wsiadlysmy ostatnie i bylysmy zdecydowanie majmlodsze, co nie jest zle. Mi, jako, ze chyba opatrznosc spelniala moje marzenia, przypadlo w udziele ostatnie wolne miejsce , na samym tyle autobusu, pomiedzy dwoma dziadkami z mojego hotelu. Wycieczka poszla bardzo sprawnie, bo calosc wycieczki stanowieli Niemcy - nie bylo zadnego Szwajcara, ktorzy bywaja tutaj czesto. Oprocz na, Polek byla tez jedna Turczynka, ktora przyznala sie do tego Ani. szeptem, aby zaden Niemiec nie uslyszal, bo ona to ukrywa.
Na zbiorke doszlysmy o czasie , co zostalo skwitowane spojrzeniami na zegarki i mruknieciami ¨'' Punkt''.
Dzis nasze zdanie o Granadzie zdecydowanie sie zmienilo, dla mnie jednak na pierwszym miejscu, z tego, co zobaczylam, nieodmiennie pozostaje Cordoba. Po przeprowadeniu malych studiow psychologicznych, doszlysmy do wniosku, ze przyczyna takiego stanu rzeczy pozostaje: chlod tamtego dnia i wczesna pobudka. Dzis odjazd byl o rozsadnej porze ( 8.50 ) , a dzien byl mily i cieply.