Geoblog.pl    magdah    Podróże    Wietnam i Laos 2008    a jednak

a jednak

Wietnam
Wietnam, Nha Trang

Zmieniam swoje zdanie na temat Nha Trangu. Dziś cały boży dzień - Jolka poszła zwiedzać jakieś ruinki, leżeliśmy z Zygmuntem na plaży, pod palmowym parasolem, na miękkich leżakach i największym naszym wysiłkiem było dojście do morza.
No i odganianie natrętnych sprzedawców. Zygmunt dał się zindoktrynować jednemu w kasku i nabył po długich targach ( Ha ha to jest dobra cena dla ciebie, ale nie dla mnie), dwa obrazki. Na szczęście nie jest daltonistą, bo nie wybrał tych najbardziej kolorowych. Zaraz jedziemy autobusem do Hoi An i będziemy tam jutro rano....
Najgorsze jest to, ze 172 cm , które posiadam są chyba zupełnym maksimum dla pasażerów. Zygmunt cierpi bardzo. No, ale pisałam , że to wynalazek azjatycki. W każdym razie wietnamskie autobusy maja tę przewagę nad chińskimi, ze z tylu jest 5 połączonych leżanek w tym dwie dłuższe...
Eva! Tutaj nie ma polskich liter w komputerze i dlatego tak ciezko ci sie to czyta... Poza tym wiem, ze robie mnostwo lierowek.. Postaram sie poprawic.. Pozdrowienia Magda

zyguś
zyguś - 2008-11-02 00:11
Aj nie masz się czym przejmować mamuś, może jolka nie ale my przywiklismy do czytania bez polskich znaków i wcale nam to nie przeszkadza (no moze wiekrzości)

olcia
olcia - 2008-11-02 13:54
Tatusiu jak już tak szalejesz zakupowo to pamiętaj o obiecanej czapeczce (bez kwiatków!!!), to bardzo ważne, ta mycka ma pierwszorzędną misję do spełnienia :D Jak jej nie zdobędziesz, będę musiała odpruć kwiatuszki od tej z Chin ;)
Buziaki dla Was i pozdrowienia z pięknego dworca PKP w Krzyżu! Oh yeah! I love pkp travel and adventure, szczególnie w zaduszki...

renmar
renmar - 2008-11-02 14:00
Pozdrowionka z mglistego Drezdenka!Nie przesadzaj z opalaniem bo to postarza.Starsza kolezanka Ci to mowi!Buziaczki od Gluglusia

Eva
Eva - 2008-11-03 10:57
Danke Magda ! Heute habe ich schon mehr verstanden... Vielleicht bekomme ich auch etwas Uebing ! Toll jedenfalls, dass Ihr Euch am Strand ausgeruht habt. Ist ja Urlaub... Heute Nacht habe ich uebrigens von Dir getraeumt ! Du am Strand mit einem blauen Bikini.. Witzig, was ? Viele Gruesse an Zygmunt und macht es gut !!! Ciao Eva